Πνευματικά δικαιώματα δεν υπάρχουν. Οι ιδέες πρέπει να κυκλοφορούν ελεύθερα. Άρα...
... η αντιγραφή όχι απλώς επιτρέπεται αλλά είναι και επιθυμητή, ακόμη και χωρίς αναφορά της πηγής!

Η γλώσσα κόκκαλα τσακίζει

- "Ο λόγος που μ' άφησες έξω από την υπόθεση", είπε ήσυχα, "ήταν ότι νόμισες πως η αστυνομία δεν θα πίστευε ότι σκέτη περιέργεια μ' έσπρωξε να κατέβω εκεί κάτω χτες το βράδυ. Θα υποψιάζονταν ίσως ότι είχα κάποιον ύποπτο λόγο και θα με σφυροκοπούσαν μέχρι να σπάσω".
- "Πώς ξέρεις αν δεν σκέφτηκα το ίδιο πράγμα;"
- "Οι αστυνομικοί είναι κι αυτοί άνθρωποι", είπε ξεκάρφωτα.
- "Έχω ακούσει ότι σαν τέτοιοι ξεκινάνε".

[Ραίημοντ Τσάντλερ, "Αντίο, γλυκειά μου", εκδόσεις Λυχνάρι, 1990 (σελ.: 54)]

24 Φεβρουαρίου 2018

Σαββατιάτικα (190) - τα συντετριμμένα

*** Πουτάνα με τα κλάματα και κλέφτης με τους όρκους. *** Αυτό το "θα γελάσει ο κάθε πικραμένος" μη το παίρνετε τοις μετρητοίς. *** Μη μου πείτε ότι δεν συγκινηθήκατε κι εσείς με το κλάμα τού Πικραμμένου. *** Τί παναπεί, βρε μικρόψυχοι, αυτός ήταν ο δικαστής που το 2012 έκρινε συνταγματικά τα μνημόνια; *** Τέτοια γαϊδουριά σάς δέρνει πια και δεν συγκινείστε με το δράμα τού συνανθρώπου σας; *** Α, ρε δόλιε Πικραμμένε... *** Σαράντα χρόνια δικαστής και για τριάντα μέρες πρωθυπουργίας σε τραβάνε στα δικαστήρια... *** Αυτό είναι το ευχαριστώ τους. *** Α, ρε δόλιε μαστροΝώντα... *** Σαράντα χρόνια δουλειά σαν σκυλί και η σύνταξή σου δεν φτάνει ούτε για τα φάρμακά σου. *** Αυτό είναι το ευχαριστώ τους. *** Κλαίνε οι χήρες, κλαιν' κι οι παντρεμένες. *** Κωλόχαρτος: "Αμφισβητούνε στο πανελλήνιο την τιμιότητά μου... θα τους γδάρω!" *** Αυτή η προκαταρκτική για την Novartis πόσο πρόστυχη, ε; *** Εμ, έχει δίκιο ο Άδωνις που σκούζει και απειλεί θεούς και δαίμονες. *** Καλά ρε σεις, πιστεύετε ότι ο Άδωνις τα πήρε; *** Δηλαδή, δεν τον έχετε για τόσο μαλάκα να εξυπηρετεί τα συμφέροντα των εταιρειών τζάμπα; *** Τι να σας πω κι εσάς... *** Θα σας γδάρει ο Άδωνις, αλήτες, δεν αστειεύεται. *** Με σκουριασμένο κονσερβοκούτι. *** Αντώναρος: "Οι εκδοροσφαγείς δεν έχουν θέση στην Νέα Δημοκρατία." *** Χέσε μας κι εσύ, ρε διαγραμμένε. *** Κάλλιο καλύβα όπου γελούν παρά παλάτ' που κλαίνε. *** Και ο Μπένυ κατηγορούμενος, ρε γαμώτο; *** Αφού το είπε καθαρά πως είναι αθώος,
Ευτυχώς, δεν έμεινες γκαρσόνα, κοπέλλα μου!
ο άνθρωπος. *** Δεν ξέρει ο Μπένυ και ξέρετε εσείς; *** Εδώ ήξερε για τον Άκη ότι είναι αθώος, δεν ξέρει για πάρτη του; *** Αλλά κι αυτό το πάρτυ με την υγεία, τον απέθαντο έχει ρε γαμώτο. *** Μητσοτάκουλας, Σημίτης, Μπουχέσας, Γκαβός, Πικραμμένος, Λοβέρδος, Μπένυ, Κωλόχαρτος, Βορίδης... *** Τόσοι κι άλλοι τόσοι το σταματήσανε κι αυτό συνεχίζει απτόητο. *** Ούτε Σκόρπιονς με Ντούρασελ τέτοια διάρκεια. *** Πάντως αυτό που κανένας πολιτικός δεν άφαγε και κανένας δεν έστησε κώλο σε κάποιους για να φάνε, πολύ με προβληματίζει. *** Ρε σεις, μήπως έκανε λάθος ο Θόδωρος και δεν τα φάγαμε μαζί; *** Μήπως τα φάγαμε μόνοι μας, τελικά; *** Έχω κλάψει, για πολλές γυναίκες έχω κλάψει. *** Τσίμας: "Ενώ εκείνος (Πικραμμένος) μιλούσε με αυτοσυγκράτηση και συγκινημένος, από το κυβερνητικό έδρανο ένας τσόγλανος χασκογελούσε." *** Παύλο, Τσίμα ένα αρχίδι. *** Όχι και τσόγλανο τον Πολάκη, ρε συ. *** Για άνθρωπο που του φτιάξανε σύνθημα "το πάθος για χρήμα σε κάνει Παύλο Τσίμα", σε βρίσκω πολύ απρόσεκτο. *** Πρετεντέρης: "Από τόσα 'υπαρκτά σκάνδαλα' έμειναν τρεις κουκουλοφόροι μάρτυρες κι ένα ημερολόγιο που έκλεψε μια γκόμενα." *** Πες τα, Γιάννη μου! *** Τι χρείαν έχομεν προκαταρκτικών αφού μίλησε ο Γιάννης ο Ανατροπέας; *** Έλα, Γιαννάκη, πες μας για την γκόμενα με το ημερολόγιο ρε συ! *** Καλή; καλή; *** Αυτό που έτσι και κατηγορηθεί πολιτικός οι πρώτοι που τρέχουν να τον υποστηρίξουν είναι οι δημοσιογράφοι, με τρελαίνει. *** Έχω παρέα μου τη στεναχώρια, κλάψε φτωχή καρδιά που ζούμε χώρια. *** Τσοχατζόπουλος: "Δεν θέλω αυτούς της Novartis σε διπλανά κελιά, μόνο τον Βενιζέλο γιατί είναι πραγματικός φίλος." *** Ωχ, τα ούλα μου! *** Τι έγινε, ρε παιδιά; *** Τους περιμένει ο Άκης στην μπουζού; *** Μπένυ, ωραίο φίλο έχεις ρε! *** Ωραία η ιδέα του Τραμπ, έτσι; *** Να οπλοφορούν λέει οι καθηγητές για να αντιμετωπίζουν τους οπλοφορούντες μαθητές. *** Πώς δεν το είχαμε σκεφτεί αυτό κι εμείς, που κάνουμε τους πονηρούς; *** "Το δικό μου το παιδί πυροβόλησες, ρε;"-"Ναι γιατί έβγαλε πιστόλι
Laxatol ή Dulcolax να πάρεις Άδωνι. H Novartis δεν έχει χεστικά.
στην τάξη."-"Ναι αλλά δεν έρριξε."-"Ναι αλλά αν έρριχνε;"-"Το δικό μου το παιδί θα έρριχνε, ρε;" *** Ωραία κόλπα, σουρρεάλ. *** Πάει κι η Καθαρή Δευτέρα... η 25η Μαρτίου πέφτει Κυριακή... *** Στο η ζωή εν τάφω θα ξανακάτσουμε, παιδιά. *** Σαράντα μέρες είναι πολλές, ρε κύριε! *** Με πλήγωσες και δεν ξεχνώ που τόσο έχω κλάψει, να γίνει η κατάρα μου φωτιά και να σε κάψει. *** Έρχεται κι η άλλη την Τρίτη για δουλειά, "τα κεφάλια μέσα τώρα" λέει. *** Σιγά μωρή, με την ψυχολογία! *** Δεν γύρισες κι από δεκαπενθήμερο στην Καραϊβική. *** Τρεις ώρες παρέλαση με το γκρουπ 69 ντυμένη νυχτερίδα έκανες στο κέντρο της Πάτρας, μη χέσω. *** Καρακάξα. *** Κούγιας: "Δεν φοβήθηκα ούτε στο στρατό που ήμουν 32 μήνες βατραχάνθρωπος." *** Γκουγκουχ... γκουχ... *** Άει στον διάολο, πρόεδρε, μ' έπνιξες! *** Ήθελα νά 'ξερα, ρε μπαγάσα, τι λες όταν σε ρωτάνε πόση την έχεις. *** Η σειρά σου να γίνεις ανάμνηση, η σειρά σου να κλάψεις για μένα, μου θυμίζεις κακή επανάληψη, φεύγω, αγανάκτησα, τέρμα. *** Αυτό πάλι που μας αναβάθμισε δυο βαθμίδες μαζί η Μούντυ'ς, πώς το πήρατε; *** Κεραμίδα, έτσι; *** Με την καλή έννοια. *** Και θα βγάλουμε και νέο εφταετές ομόλογο επειδή οι αγορές είναι ικανοποιημένες από μας. *** Να, κάτι τέτοια με κάνουν και δακρύζω από συγκίνηση. *** Χαλάλι το σκίσιμο, ρε Αλέξη. *** Αφού μας βλέπουν πια με καλό μάτι οι αγορές, χαλάλι. *** Επ' ευκαιρία, λεβεντάκο μου, αυτές οι αγορές είναι εκείνες που θα χόρευαν όταν εμείς θα βαράγαμε το νταούλι ή τίποτε ξαδέρφια τους μακρινά; *** Α ρε κωλόφαρδε Τσελέντη, άγιο είχες και έχασες τ' αεροπλάνο. *** Κι ο Βρεττός άγιο είχε, που τράκαρε και την σκαπούλαρε. *** Μόνο ο Παντελίδης τράκαρε και δεν είχε άγιο αλλά τρισάγιο. *** Κλάψε καρδιά μου σήμερα τη μαύρη σου τη μοίρα, κλάψε για τον κατήφορο που στη ζωή μου πήρα. *** Το άλλο το συγκλονιστικό το νέο το είδατε; *** "Νέο θαύμα στο Άγιο Όρος:
Να τρέμετε την οργή του, άθλιοι!
Ζευγάρι ομολογεί πως έπιασε παιδί με τα σταφύλια του Οσίου Συμεών" *** Κάπου είχα διαβάσει ότι ο Σίμος ήταν και γαμώ τους αμπελουργούς αλλά δεν το πίστευα. *** Λάθος μου, το ομολογώ. *** Ρώτησα κι έμαθα και λεπτομέρειες. *** Με ροδίτη κάνεις αγόρι, με σουλτανίνα κορίτσι και με μοσχοφίλερο πούστη. *** Κρανιδιώτης: "Έχουμε καθήκον να γίνουμε ένα χριστιανικό Ισραήλ." *** Κι αντί για παλαιστίνιους, τί θα σφάζουμε, ρε συ Φαήλο; *** Πρόσφυγες; *** Όταν θα λάβεις αυτό το γράμμα, τότε θα κλάψεις με μαύρο κλάμα. *** Σταύραξ: "Το Ποτάμι θα υπερασπιστεί την φαρμακευτική χρήση τής κάνναβης αλλά θα έπρεπε να συζητήσουμε και για την ψυχαγωγική χρήση από ενήλικες." *** Φτιάχτονε, Σταύρο, φτιάχτονε, βάλτου φωτιά και καύτονε. *** Φύσα, ρούφα, τραβατόνε, πατατόνε κι αναφτόνε, μπας και πεις και καμμιά σωστή κουβέντα κατά λάθος. *** Βρε παπάρα, εδώ βγήκε νόμος που απαγορεύει το ηλεκτρονικό τσιγάρο σε οποιονδήποτε κλειστό ή στεγασμένο χώρο κι εσύ θες να επιτραπεί ο μπάφος; *** Εδώ δεν μπορούμε να καπνίσουμε ούτε μέσα στον σταθμό ΚΤΕΛ Κηφισού και μας μιλάς για τζιβάνες; *** Τα χείλη μου να σφίξω σαν με κάψεις, το δάκρυ να σκουπίσω σαν θα κλάψεις. *** Θανασάκο, για να μη με ξαναζαλίσεις για το κάπνισμα, θα στο ζωγραφίσω. *** Είσαι -λέει- με μανούλι στο κρεβάτι, σε κουλαντρίζει μια-δυο ώρες, σε λιώνει και μετά κάνει έτσι και πιάνει το ηλεκτρονικό. *** Πολύ ξενερουά, ρε συ. *** Δηλαδή θα το κάνουμε ένα ποτό πριν κι ένα ml μετά; *** Θα τα ισοπεδώσουμε όλα πια; *** Ματσούκα: "Αν κέρδιζα Όσκαρ, δεν θα πήγαινα να το παραλάβω." *** Έτσι σε θέλω, Δημητρούλα μου, αντισυμβατικη σαν εμένα. *** Κι εγώ, αν μου δώσουν Νόμπελ Ιατρικής δεν θα πάω να το πάρω. *** Άει στον διάολο πια, με την κάθε ψωνάρα που τρέχει να βραβευτεί. *** Εμείς υπηρετούμε ανιδιοτελώς εσύ την τέχνη κι εγώ την ιατρική. *** Λέμε τώρα... *** Τί όμορφη που είσαι όταν κλαις! Ακόμα λίγο κλάψε και σου πάει. *** Αληθεύει ότι δεσποτάδες καταθέτουν μηνύσεις
Ευτυχισμένα χρόνια
για το Jesus Christ Superstar; *** Λογικό το βρίσκω. *** Όσοι δεν είχαν βάλει ράσο το 1978 που πρωτοπαίχτηκε το έργο, δεν είχαν κάνει τότε μήνυση. *** Σαράντα χρόνια μετά, ήρθε και η δική τους σειρά. *** Σεραφείμ Πειραιώς: "Παρουσιάζουν τον Κύριο ως χίππυ και ερωτύλο." *** Μωρή λουμπίνα, το είδες κρυφά και ξέρεις; *** Ατιμούτσικο! *** Μαρέβα: "Θέλουν να πλήξουν τον σύζυγό μου και χτυπούν εμένα." *** Και πάλι καλά να λες, κοριτσάκι μου, γιατί υπάρχουν και χειρότερα. *** Σκέψου πόσοι θέλουν να τον πηδήξουν... *** Τό 'ριξες και πάλι απόψε το φαρμάκι σου κι έκανες ξανά να κλαίει το κοριτσάκι σου. *** Το ιστολόγιο δεν θα μπορούσε να μη συγκινηθεί από το κλάμα ενός πρωθυπουργού και από το δράμα τόσων αθώων πολιτικών, των οποίων διασύρονται η τιμή και η υπόληψη. *** Είμεθα συντεριμμένοι άπαντες, ιστολόγος και αναγνώσται, είμαι σίγουρος. *** Την περασμένη εβδομάδα σας δυσκόλεψα με το φωτο-κουίζ τού Βασίλη Παπακωνσταντίνου. *** Δεν ξέρω αν σήμερα έκανα τα πράγματα ευκολώτερα, διαλέγοντας την σύζυγό του. *** Ναι, η κοπελούδα πάνω-πάνω είναι η Ελένη Ράντου ως τηνέιτζερ. *** Η κόρη του ζευγαριού, η Νικολέτα, είναι σήμερα 22 ετών αλλά στην τελευταία φωτογραφία την βλέπετε ως μωρό στα χέρια του μπαμπά της. *** Από χτες σας έχω τάξει πως σήμερα θα διαλέξω κάτι ιδιαίτερα ξεχωριστό από την δισκοθήκη μου για να σας χαιρετήσω. *** Στο πλατώ τού πικάπ βρίσκεται ήδη ένας δίσκος ηλικίας 60 ετών και κάτι μηνών. *** Είναι το "Singin' to My Baby", το μόνο άλμπουμ τού αδικοχαμένου Eddie Cochran, που κυκλοφόρησε πριν τον θάνατό του. *** Χαμηλώνω τον βραχίονα και αποχωρώ διακριτικά, αφήνοντάς σας να απολαύσετε γνήσιο, αυθεντικό ροκ εντ ρολ. *** Κι επειδή στο Youtube υπάρχει η αγγλική έκδοση του άλμπουμ, θα έχετε την τύχη να ακούσετε τρία τραγούδια παραπάνω απ' όσα έχει η δική μου πολιτειακή πρώτη έκδοση. *** Να περάσετε ένα πολύ-πολύ όμορφο σαββατοκύριακο! ***

13 σχόλια:

Greco maskara είπε...

Να έχεις χρόνια καλά εσύ και η οικογένεια σου!!!!

Ανώνυμος είπε...

Χρονια πολλα, καλα και δημιουργικα! Θοδωρής.

Ανώνυμος είπε...

Ζευγάρι έπιασε παιδί στο Άγιο όρος; Καταργήθηκε το άβατο ή...Α, πα πα! Θεός φυλάξοι!

Σταμάτης Ι. Σολανάκης είπε...

Χρόνια πολλά τύπε!!!! να είσαι ευτυχισμένος και με πνευματική διαύγεια όπως πάντα

Ανώνυμος είπε...

ΣΕΛΗΝΗ ΟΧΙ ΑΣΥΛΟ.

ΣΑΝ ΤΗΝ ΚΟΥΡΚΟΥΛΑ ΕΙΝΑΙ Σ' ΑΥΤΗ ΤΗΝ ΦΩΤΟΓΡΑΦΙΑ.

ΘΕΡΣΙΤΗΣ

ΓΕΙΑ ΣΑΣ

Unknown είπε...

Χρόνια πολλά αγαπητέ!Όαση στην μπλογκόσφαιρα!

deldio είπε...

Χρόνια πολλά και με υγεία Θοδωρή, και πάντα δημιουργικός και ευρηματικός!
ΔΙΟΝΥΣΗΣ

hellel είπε...

Με σεβασμό και εκτίμηση χρόνια καλά σου έυχομαι.

hippy είπε...

Χρόνια πολλά...μόνο χαρά και αγκαλιά φίλε...

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια Πολλά φίλε Θοδωρή! Μέ υγεία , πάντα μέ μυαλό ενεργό καί σκέψη εναργή... Π.Γιώργος

Ανώνυμος είπε...

Χρόνια πολλά και καλά Θοδωρή και να χαίρεσαι τη γυναίκα σου (σιδερένια).

Кудрявка η τροχιακή σκύλα

Σεχταρ ο Τρομερός είπε...

"Ἐν μπλόγκ Λαού, ὡς φοίνιξ σύ ἐξήνθησας, καρπούς τε αὐτῷ, ἀρετῶν προσενήνοχας, διὰ τῆς ἀσκήσεως, τῆς ἀρίστης σύντροφε Θεόδωρε· ὅθεν καὶ μακαρίζῃ νῦν, ὡς τῶν Ἀσωμάτων ἰσοστάσιος."
(Τραγουδιέται σαν Κοντάκιο, σε Ἦχο β’)

Ας ..τρολλάρω(!) ετεροχρονισμένα κι εγώ, με λίγο ...λιβάνι,
.....για τα Χρόνια Πολλά!

(Το τρολλάρισμα κολλάει στον "ηγιασμένο" συνώνυμό του, που εορτάζεται τον Μάη. Για τον Θοδωρή τον κανονικό, το εγκώμιο ισχύει και το εννοώ!)

Ανώνυμος είπε...

Οι διεφθαρμένοι πολιτικοί είναι δυσφήμιση για το υπόλοιπο δέκα τοις εκατό.
Χένρυ Κίσσιγκερ